ROZHODČÍ: Anglie se baví, Atkinson popletl pravidla ve šlágru EPL. Viděl ofsajd po autu


05.01.2017 - 00:05:08

Pikoška ze šlágru Tottenhamu s Chelsea. Známý rozhodčí Atkinson byl tak trochu za moulu. Zapomněl totiž jedno ze základních pravidel fotbalu.

 


„Při vhazování nemůže být v ofsajdu hráč, který jako první převezme po vhazování míč.“ Jasná páka, řeknete si. Tohle pravidlo zná každý strejda z vesnice.

Atkinson nepochopitelně zapískal ofsajd útočníka Tottenhamu Harryho Kanea po autovém vhazování Roseho. Jestli to mu poradil asistent, tak to tedy potěš…

Podívejte se a přečtěte si také

ROZHODČÍ: Nejlepší sudí světa do Číny? Clattenburg by se exotickému angažmá nebránil

Martin Atkinson není žádný zelenáč. Pískal například na loňském Euru, řídil finále Evropské ligy 2015 nebo třeba finále FA Cupu 2011. Prostě chlapík, od kterého byste takový fail nečekali.

Záznam má sice bídnou kvalitu, ale vidět to je. 

A jen tak mimochodem. Atkinson sice udělal hloupou chybu, ale v celé Anglii po utkání slyšel jen slova chvály. Zápas řídil excelentně, což na sociálních sítích dokázaly ocenit i stovky fanoušků. 

 

ID BOTTOM: 8718
 

Sdílejte tento článek

 
 
ID: 8658
 
 
TEST 
 
 
 
 
 

Facebook komentáře